Transport Transport Gratuit pentru comenzile peste 199 RON.
Ai glicemia ridicată? Regleaz-o fără medicamente!

Ai glicemia ridicată? Regleaz-o fără medicamente!

14 iunie 2018 15:30:32 EEST

Diminuarea valorilor glicemiei devine o necesitate când concentrația glucozei din sânge depășește limitele considerate normale.

Prin valori normale se înțelege 70 – 100 mg / dl (înainte de masă) și 130 – 150 mg / dl (preferabil sub 140 mg / dl) după masă. În rândul persoanelor sănătoase, rareori glicemia coboară sub 70 de unități sau crește peste 140.

Ce indicii pot fi asociate cu hiperglicemia?

Condiția cunoscută ca hiperglicemie, tipică formelor de diabet zaharat, este responsabilă de simptome specifice:

 - Creșterea poftei de mâncare;
 - Senzație permanentă de sete;
 - Gură uscată;
 - Oboseală constantă;
 - Somnolență;
 - Vindecarea lentă a leziunilor cutanate;
 - Piele uscată și prurit etc.

Cum combați hiperglicemia fără medicamente?

Pentru controlarea cantității de zahăr din sânge nu ai nepărat nevoie de medicamente, hiperglicemia putând fi combătută prin câteva măsuri la dispoziția tuturor:

Viață cât mai activă

Glucoza joacă rolul de combustibil pentru organism. Cu cât efortul fizic este mai mare, cu atât corpul va intensifica arderile, cu efecte favorabile asupra glicemiei.

Nu te obligă nimeni să practici un anume sport la nivel agonistic, ci doar să te îndrepți spre activități fizice de tip aerobic măcar 30 de minute pe zi la o intensitate moderată.

Mai multe condimente

Despre condimente se știe că abundă de nutrienți esențiali. Însă puțină lume este la curent cu puterea lor hipoglicemiantă și efectele pozitive în tratarea diebetului.

Consumă de câte ori ai ocazia scorțișoară, cuișoare, ghimbir, ardei iute, turmeric, coriandru, oregano și altele similare. Condiția este să fie integrate în rețete sănătoase, bine echilibrate.

Mai puțini cartofi

Indicele glicemic (IG) descrie capacitatea carbohidraților incluși în alimente de a ridica glicemia. Iar cartofii fac parte din categoria alimentelor cu un IG ridicat.

Dar nu înseamnă să-i excluzi total, ci doar să ai grijă ce tip mănânci și cum îi gătești. De exemplu, cartofii prăjiți au valorile cele mai ridicate. IG se poate scădea fierbându-i în coajă și alegând cartofii noi în locul celor vechi, dacă tot este sezonul lor.

Recomandări

Lista măsurilor prin care poți normaliza glicemia nu se limitează la cele prezentate anterior, dar vom reveni și cu altele. De asemenea, un ajutor de nădejde vine și din partea plantelor medicinale. În acest sens, îți recomandăm remediile cu acțiune hipoglicemiantă din Pachetul Diabet!

Postat în Afectiuni De:
Blugento Admin
Comentarii



* Câmpuri Obligatorii